خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

روحیه و تفکر بسیجی در حال گسترش در منطقه است

حجت الاسلام علی خدامراد گفت: بسیج پشتیبان ولایت فقیه است در عرصه هایی که ارزش‌های نظام در خطر باشد بی‌پروا وارد صحنه می شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۹۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی خدامراد مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه محمود آباد نمونه گفت: روحیه و تفکر بسیجی در حال گسترش در منطقه هست تشکیل بسیج مردمی در سوریه تشکیل حشدالشعبی در عراق و از بین بردن داعش از جمله مواردی است که با روحیه بسیجی محقق شد.

وی خاطرنشان کرد:بسیج شجره طیبه است درخت پرثمر بسیج نیرویی است که در لحظات مختلف ایفای نقش کرده است و ما به این نیرو افتخار می کنیم.

وی افزود: امام راحل رحمت الله علیه به بسیج افتخار می کرد ایشان در جایی فرمود افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و آرزو می کنم که در محشر با بسیجیان محشور شوند بسیج مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی است

حجت الاسلام خدامراد یاد آورشد: بدخواهان نظام و انقلاب در فضای مجازی دنبال تخریب بسیج و تفکر بسیجی هستند چرا که این تفکر با سرعت در حال گسترش در منطقه هست بسیج در حال آماده سازی زمینه ظهور برای منجی آخرالزمان است. بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی اجتماعی فرهنگی سازندگی حضور فعال و اثرگذاری داشته است.

وی در پایان خاطرشان کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب راه حل برون رفت از مشکلات کشور و ورود به تمامی عرصه‌های جهانی داشتن روحیه بسیجی و تفکر بسیجی است نه دل بستن به وعده‌های توخالی استکبار جهانی.

انتهای پیام۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار