خبرهای داغ:

مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است.

علی خبازی گفت :مقوله مقاومت تنها راه مقابله با دشمن جهت پیروزی است و مقاومت در طول انقلاب از جمله در عرصه های جنگ تحمیلی ،سازندگی و علمی موجب پیروزی ما در میدان ها شده است.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۹۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در سخنرانی پیش از خطبه های پنجم آذر ماه گفت : در گام اول انقلاب که از سال 57 آغاز و تا سال 97 ادامه داشت بسیج با کارنامه درخشان خود توانست بدرخشد و در عرصه های مختلف به عنوان یک نیروی درون زا عمل کند.

وی افزود : بسیج زاده انقلاب است ولی در واقع بسیج زاده اسلام است و تفکر بسیجی قبل از انقلاب بوده است که توانسته با رهبری امام راحل انقلاب را رقم بزند.

خبازی عنوان داشت  :بسیج در ابتدای تشکیل آن آرایش نظامی را به خود گرفت و در طول جنگ موفق عمل کرد ،و بعد از جنگ در امر سازندگی وارد شد تا کشور را بسازد و سپس به سمت مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی تغییر رویکرد داد و بسیج در دهه اخیر به سمت گردان ها امنیتی جهت مقابله با اغتشاشات رفت و در نهایت در دوسال اخیر به سمت خدمت رسانی رفته است.

فرمانده ناحیه طبس اشاره کرد :در طول دولت گذشته برخی افراد با تفکرات غربی بودند که با هدف زدن بسیج تلاش می کردند تا بسیج را تضعیف کنند ولی نه تنها بسیج از چشم مردم نیافتاد بلکه بسیج با خدماتی که در اتفافقات و بلایای طبیعی از خود ارائه داد محبوب تر هم شد زیرا بسیج با هدف رضای الهی و با اخلاص کار خود را انجام می دهد.

وی خاطر نشان کرد : در گام دوم انقلاب امام خامنه ای راه را برای ما بسیجیان ترسیم کرده اند و آن تحقق تمدن نوین اسلامی و ادامه راه انقلاب در جهان است و مشکلی که ما در حال حاضر با آن روبه رو هستیم دولت سازی اسلامی است و ما برای ادامه راه با دو جنگ روبه رو هستیم و آن دوجنگ عبارت است از جنگ اقتصادی و جنگ روانشناختی که با هدف تغییر در افکار و عقاید در حال اتفاق است.

وی افزود :استقامت در یمن وسوریه و عراق موجب پیروزی های مختلف شده است و امروز مقاومت فلسطین با موشک های خود اسرائیل را زمینگیر کرده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب گذشته است ولی هیچ گونه سند راهبری و نقشه راهی با آن هدف مهم تا کنون تعریف نشده است ولی بسیج برای تحقق این بیانیه مفتخر است که سندی را تحت عنوان سند اعتلای بسیج به صورت کاملا علمی  تنظیم کرده و به تایید مقام معظم رهبری رسیده است تا ان شا الله از ابتدای سال 1401 اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها