تیم فوتسال ۳ نفره گل کوچک پایگاه بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) سرخه در جام بسیج سال ۱۴۰۰ ناحیه جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۱۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی به همت پایگاه مقاومت بسیج پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

محمود جوادی نیا فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تیم فوتسال ۳ نفره گل کوچک پایگاه بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در جام بسیج سال ۱۴۰۰ ناحیه، با حضور ۸ تیم از کل پایگاه ها برگزار و در پایان این دوره از بازی ها تیم شهید فخری زاده پایگاه قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و به پاس قدردانی از آن ها لوح قهرمانی برای آن صادر شد.

او افزود: سروان رادمهر فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) و ستوان علی ستاری مسئول تربیت بدنی ناحیه در مراسم اختتامیه بازی های گل کوچک جام بسیج و اهدای لوح و جایزه به تیم قهرمان این دوره از مسابقات حضور یافتند.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بیان داشت: گشت محله محور بسیج در طول سال و در مناسبت های مختلف با هدف برقراری امنیت و آرامش در سطح محله به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت برگزار می شود.

گفتنی است دختران نوجوان حلقه شهید حسین سماوی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با هدف تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدا شهرستان و درکنار تربت پاک شهید سماوی حلقه صالحین خود را برگزار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها