فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک گفت: در هفته بسیج یک میلیارد و 200 میلیون ریال تجهیزات و لوازم پزشکی و درمانی توسط خیر بسیجی «ابراهیم شریفی» به درمانگاه شهر لیردف این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۱۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ پاسدار عبدالله علی نسب افزود: این تجهیزات شامل شامل 2 تخت تمام برقی ای سی یو، یک عدد تخت مکانیکی اورژانس، یه تخت تمام برقی بستری، یک دستگاه وارمر نوزاد، یک دستگاه فور، یک پایه مخصوص مانیتورعلائم حیاتی، یک دستگاه آب گرم کن، یک دستگاه ماشین لباسشویی، هشت تشک مخصوص، چهار عدد ویلچر مخصوص و کیف ترالی احیا است.

وی بیان داشت: سال گذشته نیز یک منبع آب زیرزمینی ۲۱۰ هزار لیتری به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال برای درمانگاه لیردف که زمین آن نیز توسط خیر بسیجی اهدا شده، ساخته و تحویل داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک در پایان با قدردانی از خدمات خیران در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: افراد خیر و نوعدوست در همه صحنه ها از جمله در وضعیت بحرانی شیوع کرونا یاریگر مردم و مسوولان بویژه کادر درمانی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، بوده و با این گونه اقدام ها به دنبال کاهش دغدغه کادر درمانی هستند.

 

ارسال نظرات