نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: با حرکت و مدیریت جهادی، اتحاد، وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم و مسئولان باید برای رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری تلاش کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۴۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در اجتماع بزرگ مردمی با عنوان تحکیم وحدت، وفاق استانی و اعلام همبستگی با استاندار، اظهار داشت:‌ گروه‌های مختلف با هم‌افزایی،راه‌های برون‌رفت از مشکلات استان را پیدا و عملیاتی می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد این گردهمایی را یکی از شب‌های تاریخی و ماندگار در چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: این استان نخبگان، مؤمنان، استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوبی دارد که می‌توان با استفاده از آنها،زمینه حرکت رو به رشد استان را فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه دراستان پرهیز از نگاه‌های شخصی و سلیقه‌ای در این مسیر را ضروری دانست و گفت: در این راستا باید ائتلاف واحد تمام عیار استانی تشکیل و برای برطرف کردن فقر، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات و حوزه آب به ‌عنوان مطالبات اصلی مردم تلاش شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام در استان گفت: برای برون‌رفت و رفع مشکلات استان از ظرفیت نخبگان استفاده و بهره‌گیری شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام به مطالبات مردم در حوزه ی آب اشاره کرد و ادامه داد: مطالبات آب مربوط به سال‌های متمادی بوده که به مسئولان بارها اعلام شد و در روزهای اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و صدای آنان مسئولان شنیدند.

امام جمعه شهرکرد کنار گذاشتن اختلاف‌ها و سلیقه‌ها در کنار بیان خواسته‌ها با صدایی واحد را ضروری دانست و گفت: مردم این استان لایق خدمت هستند و خوشبختانه استاندار جدید فردی خوشنام و دارای لیاقت است که در مناصب دیگر هم عملکرد مطلوبی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه دراستان حرکت و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری را ضروری برشمرد و گفت: البته مردم نیز مطالبات خود را مطابق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود اعلام کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام و افزود: دولت سیزدهم  دولتی ارزشی و در خط امام راحل، شهدا و راه انقلاب است، دولت خود را موظف به حضور در صحنه، زمینه‌ساز وحدت و راهگشا برای برون‌رفت از مشکلات می‌داند.

امام جمعه شهرکرد توجه به بایدها و نبایدها برای رفع مشکلات کنونی را ضروری دانست و افزود: دولت سیزدهم کارآمد، تلاش‌گر و دارای عزم و اراده‌ای جدی است.

از جمله برنامه هایی آیین وفاق وحدت اقشار مختلف مردم با استاندار، اقامه ی نماز مغرب و عشاء به امامت نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد، تلاوت آیات نورانی قرآن محید، قرائت دعای وحدت، قرائت میثاق نامه خانواده معظم شهداء و جامعه ایثارگران استان توسط  دختر شهیدمحمد نصیری هفشجانی و اجرای سرود بود.

ارسال نظرات