خبرهای داغ:
در شهر چلیچه برگزار شد؛

همایش حماسه سازان گردان توحید

به همت جمعی از بسیجیان شهر چلیچه به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج همایش بزرگ حماسه سازان گردان توحید برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۹۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، به همت جمعی از بسیجیان شهر چلیچه همایش حماسه سازان گردان توحید با حضور جمعی از رزمندگان و ایثارگران جبهه های هشت سال دفاع مقدس ،خانواده معظم و معزز شهدا و بسیجیان شهر چلیچه در مسجد امام حسین علیه السلام این شهر برگزار شد.

درادامه مراسم از رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس در گردان توحید حضور داشتند و از همرزمان سردار شهید سهراب نوروزی بودند دعوت بعمل آمد و این بزرگواران خاطراتی را از دوران جنگ و سردار شهید سهراب نوروزی برای حضار نقل کردند.

گردان توحید از گردان‌هایی بود که در جزیره مجنون حضور داشت و بیشتر نیروهای گردان را بسیجیان و پاسداران استان چهارمحال و بختیاری تشکیل داده بودو سردار شهید سهراب نوروزی فرمانده این گردان را برعهده داشت که مورد حملات شیمیایی قرارگرفت و درسال ۱۳۶۲ پس از حملات شیمیایی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در این  همایش سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده محترم سپاه ناحیه فارسان گفت: این برنامه آغازی برای تحلیف و تدوین کتاب سردار شهید سهراب نوروزی می باشد و از همه در خواست کرد که اگر کسی خاطره ای از سردار شهید دارند با پایگاه ها شهرچلیچه همکاری کنند تا این کتاب تا پایان سال مورد بهره برداری برسد.

 تلاوت آیات نوانی قرآن مجید و خیرمقدم گویی دکتر مجتبی نوروزی فرزند سردار شهید سهراب نوروزی از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار