خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب: ۳۶ گروه جهادی عازم مناطق محروم شهرستان فردوس شدند.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۹۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس، سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فردوس گفت ۳۶ گروه جهادی عازم مناطق محروم شهرستان فردوس شدند.

فاطمی نسب افزود: اعزام این گروه‌های جهادی با تشریح عملکرد جهادگران بسیج از هفته بسیج سال گذشته تا کنون افزود: این شهرستان ۱۰۲ گروه جهادی پای کار دارد که طی هفته بسیج ۳۹ گروه فعالیت خود را شروع و امروز نیز ۳۶ گروه دیگر به مناطق محروم روستایی و شهری اعزام شدند.
وی ساخت و بهسازی ۲۵ حمام، ۲۸ سرویس بهداشتی، ۹ آشپزخانه، رنگ آمیزی ۱۳ مدرسه و مرمت و بهسازی ۳۴ خانه محرومین را از مهمترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی در یکسال گذشته برشمرد و گفت: توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ۲۷۰ نفر، ساخت و مرمت ۷۵۰ متر طول کانال آب، اعزام ۲۰ گروه تخصصی و ۲۰ گروه مشاوره به روستاها، فعالیت ۱۸ گروه پزشکی، برگزاری ۲۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی و یاری رساندن به بخش بهداشت و درمان در خصوص مقابله با ویروس کرونا از دیگر فعالیت‌های این گروه‌ها بوده است.
فاطمی نسب تاکید کرد: بسیجیان شهرستان فردوس آماده خدمات رسانی در تمام زمینه‌ها هستند و به صورت داوطلبانه و کاملاً افتخاری تا کنون به یاری محرومین جامعه شتافته‌اند.

در این مراسم همچنین حمید رضا اکبری به عنوان مدیر جدید بسیج سازندگی سپاه شهرستان فردوس معرفی و از خدمات سید مسعود کریم زاده تقدیر شد و گروه‌های جهادی با بدرقه مردم و مسئولان عازم نقاط مختلف شهری و روستایی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها