خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

بسیج، ماهیت مردمی دارد

سردار آتانی گفت: بسیج، ماهیت مردمی دارد و انقلاب ما با حضور مردم روز به روز درحال رشد و شکوفایی و پیش رونده است.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۹۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛
همایش گردان های رزمی حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(س) سپاه ناحیه البرز با حضور سردار رفیعی آتاتی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) سرهنگ طاهرخانی فرماند سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز و مسئولین شهری شریفیه برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: بسیج فرد و سازمان نیست فکر و اندیشه است که برای مقاطع مختلف انقلاب با همین اندیشه به روز خودش نیاز امروز جامعه را برطرف کرده است. بسیج، ماهیت مردمی دارد و انقلاب ما با حضور مردم روز به روز درحال رشد و شکوفایی و پیش رونده است.

سردار رفیعی آتانی افزود: مبانی و تفکر بسیج امروز ما را بر قله افتخار نشانده است. بسیج یادگار امام راحل (ره) است و حرف روز و نیاز روز جامعه را بیان و پیگیری می کند.

وی افزود: آنجایی که تفکر، اندیشه، عمل و عملکرد بسیج بود و مردم عزیز بودند، دستاورد های بی بدیلی بوجود آورده است.

فرمانده ارشد نظامی استان گفت: ما مفتخر هستیم ملت ما به نام اهل بیت شناخته می شود و ما ملت امام حسین هستیم و با افتخار به امام زمان (عج) می گوییم ما آماده ایم و روی ما حساب کن. ما اهل کوفه نیستیم و سند این حرف شهدای شهر شریفیه هستند.

سردار آتانی عنوان کرد: دشمنان ما بشنوند، ما پای آمریکا را از کشورمان کوتاه کردیم و شکستیم. میدان رزم ما میدان حرف و گفتگوی سیاسی نبود میدان رزم حقیقی بود و در این میدان، نیروی دریایی سپاه تفنگداران آمریکایی را با فلاکت از مرزهای آبی کشورمان راند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار