مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: اجلاس شهدای روحانی این استان ویژه کنگره ملی سه هزار شهید در مرکز این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۹۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام وعد مرادبیگی روز شنبه در نشست خبری این برنامه افزود: این برنامه ۹ آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور برگزار خواهد شد.

وی با ذکر اینکه افتخار روحانیت تقدیم این شهیدان بزرگوار به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است ادامه داد: استان ایلام بر اساس جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین شهید روحانی را تقدیم آرمان های اسلام برای تنومندی درخت انقلاب اسلامی کرده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام اظهار کرد: آیت الله حیدری ایلامی به عنوان یکی از روحانیان مبارز نقش مهمی در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس داشته‌ و گنجینه معنوی و علمی برای استان و طلاب و روحانیون استان ایلام بوده و در زندان های رژیم پهلوی نیز هم سلولی بسیاری از شخصیت‌های انقلاب اسلامی بوده که رهبر انقلاب اسلامی از ایشان به عنوان مجاهد مبارز یاد می کند.

حجت الاسلام مرادبیگی با ذکر اینکه توصیه همه شهدا نجات مردم در خط ولایت است، ادامه داد: شهدا بر ما این بار سنگین را گذاشته که نباید از آن غافل شویم.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از چهارم تا ۱۱ آذر ماه به مدت هشت شبانه روز با برنامه های متعدد در حال برگزاری است.

ارسال نظرات