خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز؛

از مسئولان اجرایی استان درخواست داریم که در رفع موانع، همراه کارگران و کارفرمایان باشند

سرهنگ طاهرخانی گفت: رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید ملی از جمله موضوعات اولویت‌دار برای بسیج است و از مسئولان اجرایی شهرستان و استان درخواست داریم که در جهت رفع موانع دوشادوش کارگران و کارفرمایان باشند.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۹۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت شهر صنعتی البرز، که با ابوالحسن شیرمحمدی رئیس شورا اسلامی شهر الوند و اعضای شورای اسلامی شهرالوند، داریوش یوسفی فخر مدیر عامل و پرسنل شرکت شهر صنعتی البرز برگزار شد بیان کرد: بسیج همواره از تولید داخلی حمایت کرده و وظیفه خود می داند که در پشتیبانی و حمایت از تولید به صورت قوی و دوشادوش رزمندگان جنگ اقتصادی قرار گرفته و با آنها در واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش کند.

وی عنوان کرد: با کمک به رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخلی و با چرخش چرخ کارخانه‌ها و تحرک در بخش تولید، باعث شکوفایی ایران اسلامی شویم.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید ملی از جمله موضوعات اولویت‌دار برای بسیج است و از مسئولان اجرایی شهرستان و استان درخواست داریم که در جهت رفع موانع دوشادوش کارگران و کارفرمایان باشند.

  فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز اظهار کرد: با توجه به اعمال تحریم‌های شدید، تولیدکنندگان باید فرصت را مغتنم شمرده و با تولید و عرضه محصولات خوب و با کیفیت در داخل، علاوه بر رفع نیاز داخلی با اهداف جذب بازارهای خارجی هم قدم بر دارند و کالاهای درجهت صادرات و رقابت جهانی گام بردارند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها