خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

بسیج یک تفکر است

سرهنگ طاهرخانی گفت: بسیج و بسیجی یک تفکر و یک عمل است. بسیجی با رفتار و کردار خود عمل می کند. دل در گرو انقلاب و رفع دغدغه مردم، جان و مال و آبروی خود را فدای انقلاب، نظام و مردم می کند.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۱۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در آخرین روز از هفته بسیج مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر الوند با حضور پر شور مردم شریف بسیجیان ومسئولین شهر الوند با سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه البرز برگزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خطبه های پیش از نماز این هفته نماز جمعه الوند بیان کرد: بسیج و بسیجی یک تفکر و یک عمل است. بسیجی با رفتار و کردار خود عمل می کند. دل در گرو انقلاب و رفع دغدغه مردم، جان و مال و آبروی خود را فدای انقلاب، نظام و مردم می کند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: بسیج برگرفته از بطن مردم و پاره تن مردم است. بسیج متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و متعلق به آحاد مردم است. بسیجی اهل ریا نیست و دنبال حق و حقیقت است. مدافع مظلوم، عدالت و مبارزه با نفاق را سرلوحه کار خود قرار داده منحصر به زمان و مکان نبوده و متعلق به همه عرصه هاست.

وی اضافه کرد: بسیجی کسی است که به دنبال احیای ارزش های ناب انقلاب است. بسیجی کسی است که از رهبر و ولی فقیه خود الگو گرفته و گوش به فرمان ولایت فقیه و پشت سر ولایت فقیه حرکت می کند.

فرمانده سپاه ناحبه البرز تصریح کرد: بسیجی اهل سیاست است اما سیاست زده و متعلق به هیچ جناحی نیست. دنبال آباد کردن جامعه است، اما خودش اهل دنیا نیست. او نقطه مقابل ریا است. بسیج، متدین و قانون مدار است. بسیجی دنبال هرج و مرج نیست و هر کجا نظام و انقلاب، نیاز به نیروی بسیجی داشته، بسیجیان با تمام ظرفیت پای کار انقلاب بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج عنوان کرد: در بحث سازندگی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی، بسیج عملکرد خیلی خوبی داشته است. راه اندازی گشت رضویون محلات، در بحث سلامت طرح قاسم سلیمانی ۳ مرکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان ایجاد کرده و خدمات می دهیم.

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: در بحث سازندگی، تعمیر ۷ باب منزل مسکونی خانواده محروم، ساخت و تعمیر ۷ واحد آموزشی و اهدا ۱۰ سری جهیزیه و رزمایش کمک های مومنانه تنها بخشی از عملکرد بسیج است.

سرهنگ طاهرخانی گفت: قدردان جایگاه و منزلت خود باشید. بسیج لشکر مخلص خداست. بسیج دست به سینه خادم مردم است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار