خبرهای داغ:
همزمان با ششمین روز از هفته بسیج و با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان فارس، خانه انیمیشن فارس در جهرم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۲۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ششمین روز از هفته بسیج و با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس شورای اسلامی شهر جهرم و جمعی از هنرمندان، خانه انیمیشن فارس، در جهرم افتتاح شد.

دکتر میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در آئین افتتاح این خانه گفت: بستر سازی و ایجاد خانه های هنری یکی از اهداف و رسالت های سازمان بسیج هنرمندان فارس است.
 
وی افزود: امروز هنر موشن و انیمیشن یکی از هنرهای نو و تاثیرگذار است که بحمدالله با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی که توسط دوستانمان در کانون بسیج هنرمندان جهرم شناسایی و معرفی شده بودند مجوز ایجاد خانه انیمیشن فارس به محوریت شهرستان جهرم از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس صادر شد.
 
میکائیلی تاکید کرد: علاوه بر تولید محتواهای گوناگون، شناسایی و آموزش استعدادهای هنری این عرصه باید در دستور کار مجموعه خانه انیمیشن فارس قرار بگیرد تا با گسترش ساختاری مجموعه، زمینه افزایش تولیدات هنری اثربخش جهت تعالی جامعه را به دنبال داشته باشد.
 
در ادامه مهندس شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن تبریک به مجموعه بسیج شهرستان که توانستند اعتماد سازمان بسیج هنرمندان فارس را با ارائه تولیدات حرفه‌ای و موثر جهت افتتاح این خانه با محوریت جهرم را جلب نمایند تقدیر و تشکر کرد.
 
وی افزود: امروز باعث افتخار ماست که جوانان جهرمی در عرصه های مختلف هنری در سطح استان و کشور حرف برای گفتن دارند که شاهد آن همین اتفاق خوبی است که امروز در جهرم رقم خورد.
 
سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم نیز با تشکر از دکتر میکائیلی به خاطر حسن ظنی که نسبت به کانون بسیج هنرمندان جهرم داشته و همراهی خوبی که در ایجاد خانه انیمیشن فارس در جهرم داشتند ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله شاهد حمایت های ویژه مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت از این خانه و مجموعه فعال حاضر در آن باشیم.
در پایان مراسم حکم مدیریت خانه انیمیشن فارس به مدت یکسال از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس به صالح حکمتی فرد اعطا گردید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها