خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در نشست با روئسای هیات های ورزشی
نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با روئسای هیات های ورزشی بمناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۳۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با روئسای هیات های ورزشی بمناسبت هفته بسیج روز سه شنبه دوم آذرماه و هم زمان با چهارمین روز از هفته بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.

سرهنگ عبدالله خیران پور در این جلسه با تبریک هفته بسیج و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس با اقتدار و ایثار خود توانستند در برابر تجاوز دشمن تا دندان مسلح که مورد حمایت ابرقدرت ها بود ایستادگی کند و پس از دوران جنگ تحمیلی نیز بسیجیان عزیز ما در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، تربیتی، محرومیت زدایی و بویژه ورزشی توانستند افتخارات بسیاری را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کنند.

خیران پور با اشاره به اینکه بسیج بعنوان مدافع نظام و انقلاب خاری در چشم دشمنان است افزود: روحیه و تفکر بسیجی برای اعتلای نظام و انقلاب است و بسیج بعنوان پاره تن مردم خود را خادم شهروندان دانسته و به این خادمی می بالد.

در ابتدای این جلسه حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان با تبریک هفته بسیج و قدردانی از حمایت و همکاری مجموعه بسیج با اداره ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات و افتخار آفرینی ورزشکاران در رقابت های محلی، استانی، ملی و بین المللی را ارائه کرد.

روئسای هیات های ورزشی شهرستان بهبهان نیز با تبریک هفته بسیج، گزارشی از عملکرد هیات های خود را ارائه کردند.

در پایان این نشست از سوی فرمانده سپاه ناحیه بهبهان آقای سید محمدرضا حکیمی بعنوان مسئول کانون بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج بهبهان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها