خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه کازرون:
فرمانده بسیج کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه کازرون، بسیج را عطر دل انگیز هر مجموعه و دستگاهی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۳۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده نیاحیه مقاومت بسیج کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و پس از آیین میقات صالحین در مصلی نماز جمعه کازرون خطاب به بسیجیان و نمازگزاران گفت: بسیجیان در طول چهل سال و اندی که در خدمت مردم بوده اند همواره با الهام از مکتب عاشورا و فرامین امامین انقلاب خود را از آفات سیاسی و اعتقادی مصون داشته اند.
وی به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: سرلوحه و نقشه نسل امروز بسیجیان بیانیه گام دوم انقلاب است و بایستی بسیجیان برنامه ها و فعالیتهای خود را با این بیانیه تطبیق دهند و تنظیم نمایند. لذا هم باید در این راستا خودسازی کنند و هم جامعه سازی تا انشاء الله تمدن نوین اسلامی را محقق سازیم چشممان به جمال نورانی امام موعود(عج) روشن شود.
فرمانده ناحیه بسیج کازرون با اشاره به آیه 59 سوره نسا اظهار داشت: بسیج افتخار دارد که طبق آیه کریمه قرآن خداباوربوده و در مکتب نبوی و علوی گام برمی دارد و سرباز وفادار برای اولی امر زمانش یعنی ولایت مطلقه فقیه بوده و انشاءالله خواهد بود.
توکل گفت: دو ویژگی بارز در بسیجیان هست، یکی حق شناسی و دوم دشمن شناسی که آنها را از دیگر افراد متمایز ساخته است.
توکل ضمن اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف افزود: اگر تا کنون خدمات و فعالیتهای بسیج برکت و خیر برای کشور و ملت داشته است ، مدیون اخلاص و عمل جهادی بسیجیان هست.
وی در پایان اظهار داشت: بسیج عطر دل انگیز هر مجموعه و دستگاهی است که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلام و ملت وکشور دارد و هر جا این عطر دل انگیر باشد کار و تلاش و پیشرفت نمایان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها