خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

خدمت بی ریا به خلق سرمایه کار بسیج است

رمانده سپاه ناحیه کازرون در جمع بسیجیان شهرستان کازرون گفت: خدمت بی ریا به خلق سرمایه کار بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۴۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت هفته بسیج مسجد امام سجاد(ع)شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت هفته بسیج بیان نمود:افتخار می کنیم در سازمانی هستیم که راه حل مشکلات می باشد.
وی به اطاعت پذیری از فرمان ولایت در بسیج اشاره داشت و افزود:بسیج در فتنه ها و جنگ ها با مدیریت مقام معظم رهبری با سربلندی بیرون آمده و افتخار دارد در این عمر42ساله انقلاب ذره ای انحراف و نافرمانی در خود راه نداده است.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون به روحیه بسیجی در بین نیروهای مسلح کشور پرداخت و اذعان نمود:اگر نیروهای مسلح ما مقتدر و با صلابت در دنیا هستند به خاطر تفکرات بسجی است که در بین آن ها حاکم شده است.
وی در جمع بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع)حوزه امام علی(ع)ناحیه کازرون یادآور شد: نیروهای مسلح گُل و بسیج عطرگُل می باشد و این چنین امروز بسیج در حال انتقال این فرهنگ به سایر ملت می باشد.
سرهنگ غلامرضا توکل ادامه داد:فلسفه وجودی بسیج برای ضرورت و دفاع از انقلاب بوده و بسیج در همین صف و صفوف های نماز های جماعت مساجد رشد و بالندگی و ظهور و بروز پیدا نموده است.
وی تصریح داشت:بسیج یعنی دریائی شناور،کشوری خروشان که به قلب حضرت امام خمینی(ره)نیز تعبیر شده و در یک کلام بسیج یعنی نیروی آماده برای حضور در همه صحنه ها و میدان ها.
وی خاطر نشان نمود:خدمت بی ریا به خلق سرمایه کار بسیج است و بسیج که به میدان می آید مشکل حل نشده نخواهیم داشت و لاغیر.
وی در پایان اضافه داشت: بسیج الگوه گرفته از اصل و اساس در سلسله مراتب به ولایت مداری و ولایت پذیری می باشد و روحیه جهادی ، عمل انقلابی ، تفکر جهادی و کار شبانه روزی از تفکرات بسیجی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار