خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

یادواره شهدای گمنام و غبارروبی گلزار شهدا برگزار شد

یادواره شهدای گمنام و غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۴۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور مسئولین شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج در جوار شهدای گمنام خیابان قدمگاه این شهر یادواره شهدای گمنام و غبارروبی مرقد مطهر شهدای گمنام و شهدای شهرستان کازرون برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت هفته بسیج و یادو خاطره شهدا بیان نمود:بسیج کلید حل مشکلات جامعه می باشد.
وی ادامه داد:روحیه بسیجی خدمت کردن به مردم می باشد و بسیج در بین مردم محبوبین،مقبولیت را دارا می باشد و ان بزرگ ترین دستاورد برای بسیج می باشد.
امام جمعه شهرستان کازرون اشاره داشت:بهترین عنایت برای بسیج رضایت مقام معظم رهبری با عالی ترین تدابیر و رضایت مردم از این نهاد انقلابی تاسیس شده به فرمان ولایت می باشد.
وی تصریح داشت:ساختار بسیج،ساختار حل مشکلات می باشد و کسانی که در این راه برای رضای خا متعال قدم برمی دارندو بسیج بحران های کشور را به خوبی کنترل و هدایت نموده است.
نماینده ولی فقیه در کازرون اشاره نمود: به برکت حضورفعال بسیج درهمه میدان ها مشکلات قابل حل و برطرف شده می باشد و بسیج نیروی کارآمد و از جان گذ شته که برای هر فداکاری آماده می باشد.
در ادامه مسئولان ،بسیجیان و نیروهای نظامی شهرستان کازرون ضمن حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام،بهشت زهرا و امام زاده سید حسین(ع)با اهداء شاخه گل بر سر مزار شهدا یادو خاطره شهدای گرانقدر را در هفته بسیج گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها