خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

حذف جایگاه مادر، به عنوان عامل حفظ خانواده، هدف جنگ نرم دشمن است

شهبازی گفت: اکنون، دشمن با سلاح رسانه و فضای مجازی وارد میدان جنگ نرم شده و قصد ضربه زدن به خانواده ایرانی را دارد آنچنان که کارشناسان یهودی معتقدند؛ اگر مادر یک خانواده را هدف قرار دهیم، خانواده از هم می‌پاشد و جمهوری اسلامی ایران نابود می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۵۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محسن شهبازی، کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و در نشست بصیرتی سیاسی اظهار کرد: حضور تشیع و اسلام قبل از انقلاب در ایران به گونه‌ای بود که گاهی عالم و مرجع تقلید به شیعیان معرفی می‌شد و به تبلیغ امور دینی می‌پرداخت. تشکیلات قدرتمندی که در عرصه اسلامی و دینی حرفی برای گفتن داشته باشد نداشتیم.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: در ایام قبل انقلاب، صدایی در راستای حمایت از اسلام در‌نمی‌آمد و اگر هم می‌آمد به جایی نمی‌رسید و در نطفه خفه می‌شد. در آن ایام اثری از اسلام در بدنه حکومتی و سیاسی جامعه نبوده ولی اسلام در خانواده ها با شکل فردی و ادای واجبات بوده است.

شهبازی یادآور شد؛ زمانی که امام خمینی(ره) قیام را علنی کرد با مخالفت  برخی از بزرگان، علما و روحانیون مواجه شد که عقیده داشت قیام با وجود سابقه ۲ هزار و پانصد ساله سلطنت پهلوی شکست می‌خورد.

به گفته وی؛ قیام امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی، بستری برای پرچمداری و اتحاد مسلمین جهان بوده است. اسرائیل زمانی که فلسطین را به اشغال خود درآورد هیچ اعتراض و مخالفتی را در پی نداشت. قبلا اول مسلمین جهان را غصب کردند. جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مسلمان منطقه جرات اعتراض و آزادی خواهی را داد.

کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: امام خمینی ره  آمریکا را " شیطان اکبر" خطاب می‌کرد. آیا جز جمهوری اسلامی ایران  کسی جلوی جنایات و استعمار آمریکا ایستاده است. کشورهای استعمارگر مانند آمریکا و ایادی آن از اینکه جمهوری اسلامی ایران بخواهد طومار آنها را در هم بپیچد، در هراسند.

شهبازی بیان کرد: آمریکا تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران هزینه کرد. از نمونه های بارز آن به درگیری پان توریسم ترکیه، قائله گنبد، و درگیریهای متعدد در مناطق مختلف می‌توان اشاره کرد که با تدبیر حکیمانه امام خمینی ره خنثی شد.

وی در ادامه یادآور شد: بعد از خاموش شدن قائله های قبیله ای، رژیم بعث عراق دست به طراحی جنگ هشت ساله علیه ایران با پشتوانه آمریکای جنایتکار زد. در طول تاریخ، سابقه نداشته است تمام دنیا، علیه کشوری هشت سال بجنگند. ما در آن زمان و بعد از انقلاب نوپای اسلامی با دست خالی در مقابل تجاوز دشمن دفاع کردیم.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: در این برهه، تنها کشوری که به ما در زمینه دستیابی به تسلیحات نظامی کمک کرد، کشور سوریه و شخص حافظ اسد ریاست جمهوری سابق این کشور بود. ما توانستیم تکنولوزی موشک های اهدایی سوریه را از طریق مهندسی معکوس و بررسی چگونگی ساخت آن با تلاش نخبگانی همچون شهید طهرانی مقدم بدست آوریم و خود به ساخت این موشکها اقدام کنیم.
وی اذعان کرد: اکنون، با سلاح رسانه و فضای مجازی وارد میدان جنگ نرم شده است و قصد ضربه زدن به جوانان ما را از مسیر القاء فرهنگ و سبک زندگی غربی دارد. رابرت مرداک یهودی، مسئول شبکه های فارسی زبان در خارج از کشور در این باره می‌گوید: " اگر مادر یک خانواده را هدف قرار دهیم، خانواده از هم می‌پاشد و جمهوری اسلامی ایران نابود می‌شود".

شهبازی در پایان گفت: همچنین شخصیت های تاثیرگذار اروپایی و آمریکایی برای ۵۰ سال آینده جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کردند. زیرا با فاسد کردن محیط این منطقه و دین زدایی و تصرف نیل تا فرات توسط رژیم صهیونیستی زمینه ظهور امام زمان(عج) را به تعویق بیاندازند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها