معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

نگران شیوع سویه جدید ویروس کرونای آفریقایی هستیم/ ممانعت از ورود بازرسین به مدارس تخلف محسوب می شود

اکرمی گفت: کلیه مدارس استان نباید هیچ گونه ممانعتی از ورود بازرسین برای نظارت داشته باشند و ممانعت از ورود بازرسین به مدارس تخلف محسوب می شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۱۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی گفت: با توجه به مشاهده سویه جدید ویروس کرونا در کشورهای آفریقای جنوبی که نگرانی جدیدی در بین جامعه بین المللی ایجاد کرده ما هم در کشور و استان مرکزی نگران هستیم و باید این نگرانی به آحاد جامعه منتقل شود.

اکرمی اظهار کرد: همچنان باید نگران شیوع بیماری کرونا باشیم و افرادی که واکسن دریافت نکرده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و همه نسبت به رعایت پروتکل ها حساسیت لازم را داشته باشند و این حساسیت هم برای مردم و هم برای مسئولین جدی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل زمستان شاهد همزمانی شیوع کرونا و آنفولانزا هستیم لذا همه بخش های جامعه باید نسبت به رعایت دقیق پروتکل ها توجه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: وقتی بپذیریم در یک شرایط غیرطبیعی هستیم باید کارهای غیرضروری را کنار بگذاریم و امروز برای بازگشایی مدارس استثنایی به شدت نگران هستیم چراکه این افراد باید در مراقبت های ویژه باشند.

اکرمی بیان کرد: در خصوص بازگشایی مدارس هیچ گونه اعمال نظر شخصی نباید صورت گیرد و رعایت کلیه موارد بهداشتی و پروتکل ها هم توسط معلمان و هم دانش آموزان ضرورت دارد و مدیران مدارس در این خصوص مسئول هستند.

وی یادآور شد: کلیه مدارس استان نباید هیچ گونه ممانعتی از ورود بازرسین برای نظارت داشته باشند و ممانعت از ورود بازرسین به مدارس تخلف محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کلیه مدارس استان موظف به همکاری با بازرسین دانشگاه علوم پزشکی که با کارت شناسایی معتبر برای نظارت به مدارس اقدام می کنند، هستند و این در خصوص مهدهای کودک نیز باید انجام شود.

اکرمی افزود: معلمین باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و با متخلفین برخورد اداری خواهد شد و در صورت هرگونه مشاهده تخلفات فرد مورد نظر ومدیر مدرسه باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اراک موظف است نسبت به جلوگیری از دریافت پول نقد با قید فوریت اقدام جدی انجام دهد و با جدیت در این خصوص عمل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با برگزاری نمایشگاه با توجه به مصوبه ستاد ملی مجوز می دهد و تاکید بر این است که پروتکل ها با دقت و حساسیت انجام شود و مسئولیت آن بر عهده شرکت نمایشگاه های استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات