در نخستین روز کاری استاندار؛

حضور در بخش بیماران کرونایی شهرکرد

غلامعلی حیدری، در اولین روز کاری خود از بخش بیماران کرونایی شهرکرد دیدن کرد./ تجلیل از کادر درمان به همت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام .
کد خبر: ۹۳۹۵۵۶۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

در نخستین روز کاری استاندار؛

حضور در بخش بیماران کرونایی شهرکرد

غلامعلی حیدری، در اولین روز کاری خود از بخش بیماران کرونایی شهرکرد دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور سرزده از بخش کرونایی بیمارستان هاجر شهرکرد از نزدیک روند شیوع کرونا و مشکلات این حوزه را بررسی کرد.

غلامعلی حیدری در حاشیه این دیدار افزود: به عنوان خادم مردم اولین روز رسمی کار خود را به سرکشی از بیماران گرفتار ویروس کرونا و تقدیر از کادر درمان که شجاعانه و ایثارگرانه در حال خدمت هستند، اختصاص دادم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع کادر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه، کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشته و دارند.

این مقام مسئول به لزوم حضورمیدانی مسئولان برای پیگیری اموراشاره کرد و ادامه داد:معتقدم با پشت میزنشینی نمی شودکار موثری انجام داد،باید مسائل و مشکلات به‌صورت میدانی احصا شود و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای رفع مشکلات کمک می‌کند، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.

نماینده عالی دولت در استان داد: بررسی میدانی از روند شیوع کرونا در استان و مشکلات کادر درمان و بیماران و تلاش برای رفع این مشکلات از دیگر اهداف دیدار از بیمارستان هاجر شهرکرد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر نقش موثر حضور و همراهی مردم در پیشبرد بهتر امور و غلبه بر مشکلات تاکید کرد و گفت: امید می‌رود در عرصه مهار و مقابله با ویروس کرونا نیز همانند سایر عرصه‌ها مردم همراهی کنند و با رعایت اصول بهداشتی و اقدام به دریافت واکسن در غلبه بر این ویروس منحوس مسئولان را یاری کنند.

حیدری با بیان اینکه در خصوص تامین واکسن با محدودیت نداریم اظهار داشت: علاوه‌بر تزریق واکسن، در صورت برگزاری مراسم‌ با تعداد کمی از افراد و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود،در برگزاری مراسم معارفه نیز تلاش شد تا با حداقل حضور مردم و مسئولین مراسم برگزار شود و در فرصت مناسب با مردم شهرستان‌های استان دیدار نمایم.

یادگار سالهای دفاع مقدس  گفت:من در بخش کرونا خدمت هم استانی های عزیزم عرض می کنم بررسی مشکلات هم بیماران هم کادر درمانی به صورت میدانی انجام می شود تا اگر مشکلی وجود دارد انشاالله تلاش کنیم که مشکلات عزیزان برطرف بشود، واقعاً عرضم این است که تمام مردم عزیز هر کاری که مردم ارائه بکند و تصمیم بگیرند قطعاً می‌توانند سخت ترین مشکلات را فائق بیابند بحث کرونا هم که مردم به این ویروس گرفتار شدند و به عنوان یک خادم از هم استانی های عزیز خواهش می کنم همه با هم تصمیم بگیریم که برای حفظ سلامت خودمون و خانواده خودمان هم برای کمک به کادر درمانی تلاش کنیم.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: به عنوان خادم مردم هر کاری که برای حل مشکلات مردم در توان باشد، دریغ نمی‌کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری از اقدام بسیج استان برای تجلیل از کادر بهداشت و درمان نیز قدردانی کرد و گفت: فعالان عرصه بسیج که خود از پرچم‌داران دفاع از کشور هستند از پرچم‌داران سلامت قدردانی می‌کنند.

 در این دیدار سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط بسیج و سپاه در سطح استان در راستای همکاری انجام شده با کادر درمان گفت: به منظور قدردانی از اقدام ارزشمند کادر درمان برای عرض خداقوت، امروز مراسم تجلیل از این عزیزان برگزار می شود.

ارسال نظرات