رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خبر داد
تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی در آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۷۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری گفت: نهم دی برخاسته از پیوند عمیق و تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری بوده و یادآور روزهای استثنایی و فراموش ناشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت شایسته این مناسبت مهم و تاریخی، با همکاری و همراهی حداکثری دستگاه های دولتی و غیردولتی بویژه تشکل های مردمی و با رعایت کامل ملاحظات بهداشتی و تأکید بر حفظ سلامتی آحاد ملت ایران، اهداف، سیاستها، راهبردها و رویکردهای برنامه ای بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی را تدوین کرده است.
حجت الاسلام اسکندری معرفی ابعاد، آثار و پیامدهای حماسه نهم دی را یکی از اهداف مهم این ستاد برشمرد و اضافه کرد: تبیین جایگاه و نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه در مهار و مقابله با فتنه ها، تبیین زمینه های شکل گیری، ابعاد و ریشه های فتنه سال 1388، تبیین رسالت تاریخی خواص و جریان های سیاسی و رفتارشناسی آنها در فتنه سال 1388 و تبیین حضور حماسی، واکنش عاشورایی و اقدام به موقع و یکپارچه ملت ایران در این حماسه از دیگر اهداف مورد نظر ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی می باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در خصوص ابعاد فتنه سال 88 تأکید کرد و افزود: ترویج محوریت مردم به عنوان راهبرد جدید امنیتی و نماد قدرت نرم انقلاب اسلامی با الگوگیری از حماسه مردمی یوم الله نهم دی از راهبردهای اصلی و محوری این ستاد خواهد بود.
حجت الاسلام اسکندری از عضویت نهادهای انقلابی در این ستاد خبر داد و عنوان کرد: تمام دستگاه های اجرایی و مردمی در این ستاد فعال خواهند بود که برخی از این اعضا نقش فعال تری داشته و بازوی اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهند بود.
وی دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و حوزه هنری را از اعضای اصلی این ستاد معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها