فرمانده سپاه ثارالله:

بهره گیری از تفکر بسیجی کلید حل بسیاری از مشکلات مردم است

سردار معروفی افزود: راه برون رفت و باز کردن گره های کشور داشتن تفکر بسیجی است و جهادگونه مشکلات سد راه مردم را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۶۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح پروژه آبرسانی 63 روستای محروم در استان کرمان اظهار کرد:  بسیج در واقع به معنی  اقدام و عمل  یعنی همین کار بزرگی که امروز  بدون نگاه حزبی و جناحی و سیاسی بلکه  با نگاه اعتقادی مکتبی و انقلابی و مردمی انجام شده است

سردار معروفی  افزود: راه برون رفت و باز کردن گره های کشور داشتن تفکر بسیجی است و جهادگونه مشکلات سد راه مردم را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان از بهره برداری ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با هزینه ۱۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: استان کرمان جزو چهار استانی است که به شدت کمبود آب داریم در همین راستا قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی در این استان راه اندازی شد.

وی افزود: قرارگاه نهضت آبرسانی در هفت فاز با کمک خیرین، واقفین و آبفای استان برنامه ریزی شده و در آن ۹۰۰ روستای استان از آب شرب بهره مند می شود.

سردار معروفی گفت: در سه فاز اول ۱۳۶ روستا با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان آبرسانی شده است و در چهارم که امروز شاهد آن هستیم  نیز ۶۳ روستا با جمعیت 4 هزار نفر با اعتبار 9 میلیارد تومان افتتاح شد و فاز پنجم در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی 63 روز با جمعیت  3 هزار نفر و با اعتبار 11 میلیارتومان افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد:  فاز اول کاملا توسط سپاه  ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در استان انجام شده است و فاز سوم تا 6 با  کمک واقف بزرگوار حا ج آقا ابراهیمی ، گروه های جهادی ، شرکت آبفا شهرستانها انجام شده است و فاز هفتم اعتبارش صددرصد توسط سپاه پاسداران در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد:  ۶۳ روستای امروز به همت خیر، آبفا و قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام شده که در رفسنجان ۲۷ روستا، نرماشیر ۱۲ روستا، بم ۷ روستا، انار ۵ روستا، ریگان ۴ روستا و رودبار ۲ روستا آبرسانی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار