زاهدان/ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی با همت حوزه ثارالله ناحیه ویژه زاهدان باخانواده معظم شهیدمرتضی کباری به مناسبت هفته بسیج دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۷۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی با همت حوزه ثارالله ناحیه ویژه زاهدان باخانواده معظم شهیدمرتضی کباری به مناسبت هفته بسیج دیدار و دلجویی شد.

این دیدار که با حضور فرمانده حوزه ثارالله و ۱۰ نفر از بسیجی های پایگاه ابوذر غفاری انجام شد امین مرادی فرمانده حوزه ثارالله با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

وی افزود: امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان پایشان به خاک این کشور برسد.

فرمانده حوزه ثارالله ، فلاح و رستگاری تمام اقشار جامعه را در مسیر شهادت دانست و گفت : ترویج فرهنگ شهادت امانت و دستاوردی است که از شهدا به ما رسیده و ما باید از آن پاسداری کنیم .

گفتنی است که شهید مرتضی کباری از شهدای امنیت استان سیستان و بلوچستان است که در سال ۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات