مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به برخی صفات شهدا در آیات و روایات، گفت: اخلاص یکی از ویژگی هایی است که شهدا به آن آراسته بودند و عشق مردم به شهدا نتیجه آن است.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۹۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای شهر بخشایش افزود: شهدا در اوج غربت و مظلومیت پرواز کردند و ما هر کجا با اوج غربت حرکت کردیم اراده خودمان را به دشمن تحمیل کردیم.

وی ادامه داد: دشمن دشمن است و مومن آن کسی است که عزت و اقتدار خود را در مقابل دشمن  حفظ کند. آمریکا به قصد براندازی در این مملکت هفتاد هزار نفر از رئیس جمهور تا بازاری در این مملکت ترور کرده است.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: اگر دیروز زدن ناو آمریکایی افسانه بود امروز برای ما دیگر افسانه نیست امروزه با تفکر حسن تهرانی مقدم موشک هایی طراحی شده که لرزه بر اندام دشمن صهیونیستی انداخته است.

وی یادآور شد: اگر در جبهه انقلاب ریزش هایی وجود دارد در مقابل رویش هایی زیادی هم از جوانان انقلابی اتفاق افتاد که در همه عرصه ها انقلاب را به جلو می برند و نمونه آن مدافعان حرم بودند که با ایثار و فداکاری، اکثرشان جوانی خود را نثار جبهه مقاومت کردند و دشمن را از دستیابی به حرم های اهل بیت مایوس کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها