رئیس سازمان بسیج گفت: تکثیر گروه‌های جهادی جزو مهمترین کارهای سازمان بسیج است و با دستگاه‌های دولتی تفاهمنامه‌هایی امضا شده تا در روستاها و مناطق محروم فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۰۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در رزمایش اقتدار و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی استان کرمان  اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی افتخار ملت ایران و جهان اسلام محسوب می‌شود این شهید بزرگوار در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی نیز پیشگام و نقش‌آفرین بود.

 

وی با اشاره به اینکه پیمودن راه شهید سلیمانی از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است گفت: به برکت اقدامات انجام شده سایه تهدید نظامی از ملت ایران برداشته شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم اگر چه به‌دست شقی‌ترین افراد عالم به شهادت رسید اما خون او برکت و پیروزی داشت افزود: دشمن به‌دنبال فرار از منطقه است و این از برکت خون حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم آغاز پیروزی‌های بزرگ برای اسلام است بیان کرد: این نظام عاشورایی هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و ما در آستانه مهدوی شدن قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج ‌ افزود : افتخار مردم استان کرمان است که حاج قاسم در این استان پرورش یافته و جهادگران بسیجی روحیه این شهید والامقام را سرلوحه کار خود قرار دادند

 

این مقام مسئول ادامه داد: همه ما در دستگاه‌های مختلف وظیفه داریم از حرکت جهادی گروه‌های جهادی حمایت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تکثیر گروه‌های جهادی جزو مهمترین کارهای سازمان بسیج است و با دستگاه‌های دولتی تفاهمنامه‌هایی امضا شده تا در روستاها و مناطق محروم فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی داشته باشیم.

ارسال نظرات