نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شاکله فرهنگی کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است/ نیروی انسانی متعهد و انقلابی سرمایه بزرگ کشور

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شاکله فرهنگی امروز کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است که باید در همه بخش ها محقق شود و این مسئله می تواند جامعه را از توطئه ها و فتنه های دشمنان و خصوصا جنگ نرم نجات دهد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۳۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: سیاست گذاری در مقوله های فرهنگ و دانش و ساماندهی وضعیت این دو مقوله در کشور از مهمترین اولویت های فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای فرهنگ عمومی در استان ها است که باید قرارگاهی عمل کنند.

وی افزود: تحقق فرهنگ انقلابی در کشور از ضرورت های مهم است که لازمه آن نگاه نو به مقوله فرهنگ است چراکه فرهنگ جهت دهنده همه اقدام های اساسی جوامع و شتاب دهنده برنامه ها در راستای پیشرفت است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: شاکله فرهنگی امروز کشور نیازمند محتوای دینی و انقلابی است که باید در همه بخش ها محقق شود و این مسئله می تواند جامعه را از توطئه ها و فتنه های دشمنان و خصوصا جنگ نرم نجات دهد.

امام جمعه اراک افزود: نیازمند احیای زنجیره تلاش، فداکاری و مجاهدت در کشور هستیم و برای تحقق این مسئله باید از کلیه ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: استان مرکزی در حوزه صنعت واحدهای توانمندی دارد که ظرفیت های بسیاری در آنها نهفته و امروز توسعه علمی، هوش مصنوعی و تقویت صنایع نوآورانه باید در دستور کار باشد و این نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.

وی اظهار داشت: بسیج به معنای خدمت به مردم و نظام اسلامی در همه بخش های کشور است و هرفردی که برای پیشرفت کشور گام بردارد بسیجی است و این فرهنگ نجات بخش که در طول ۴۲ سال گذشته کشور را از بسیاری توطئه ها نجات داده روز به روز باید تقویت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دانشگاه های استان باید در تربیت نیروی انسانی متعهد به پیشرفت کشور، متخصص و جهادی نقش آفرینی کنند و تقویت علوم پیشرو و پیشتاز برای پیشرفت کشور که حرکت کشور را شتابنده خواهد کرد مورد توجه نخبگان قرار گیرد.

دری نجف آباد با بیان اینکه نیروی انسانی متعهد و انقلابی سرمایه بزرگ کشور است افزود: این سرمایه باید به خوبی در کشور حفظ شود و افرادی که جوانان و نخبگان را به خروج از کشور تشویق می کنند خائنین به کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مصلی بیت المقدس اراک ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگی دارد که باید علاوه بر تقویت این ظرفیت ها از آن حمایت کرد و آن را به قطب فرهنگی کشور تبدیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات