دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده‌های شهیدان قادریان و بدیه

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و جمعی از مدیران این سپاه به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با خانواده‌های شهیدان عبدالمهدی قادریان و مختار بدیه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۳۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این دیدار‌های صمیمانه گفت: شهدای ما به چنان مقام و ویژگی‌هایی رسیده بودند که توانستند راه صد ساله را یک شبه طی کنند و در راه خدا به شهادت برسند به همین علت است که امروز تمام کسانی که به آیات قرآن کریم و احادیث توجه دارند به مقوله شهید، شهادت و خانواده معظم شهدا نیز ادای احترام و تکریم می‌کنند.

دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده‌های شهیدان قادریان و بدیه

وی تصریح کرد: اگر امروز همگان مشاهده می‌کنند که با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود توطئه‌های مختلفی که در این سال‌ها بر علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت باز هم این نظام اسلامی پابرجاست و با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد همگی به مدد شهدا، دعای خیر خانواده شهدا و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است.
فرمانده سپاه استان بوشهر در این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس از زحمات و صبر و استقامت این دو خانواده شهید بوشهری تقدیر کرد.
شهید بسیجی عبدالمهدی قادریان در تاریخ 1364/08/25 در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو و شهید بسیجی مختار بدیه نیز در تاریخ 1359/09/15در جبهه رب هردان به شهادت رسید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات