خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز از اجرای مرحله ششم احسان و همدلی و رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نطنز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۲۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ،جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز از اجرای مرحله ششم احسان و همدلی و رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نطنز خبر داد.

همت یار افزود: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و شورای جهادی شهرستان ششمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی و رزمایش کمک مومنانه با اختصاص ۳۵۰ بن خرید کالا به ارزش هر بن ۲۰۰هزار تومان و  تعداد۱۵۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی و ۱۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر  در بین نیازمندان  سراسر شهرستان توسط گروههای جهادی توزیع  خواهد شد.

این مراسم که  با حضور امام جمعه ، شهردار ، بخشدار و جانشین فرمانده سپاه و شورای جهادی شهرستان نطنز برگزار شد عملیات  توزیع بین نیازمندان توسط نیروهای جهادی بسیجی  در این شهرستان  آغاز شد.

جانشین سپاه ناحیه  نطنز اعلام کردبا شیوع ویروس منحوس کرونا مردم ما با چالش سخت مواجه شدند اما با توکل به خدا و پیروی از سیره شهدا در یک اقدام فوق العاده در لبیک به فرمان امام خامنه ای عزیز  در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را رقم زدند

همت یار ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی به ویژه در ایام کرونا در کشور ما نشان داد تشکیلات بسیج همانند سایر ایام و دوران دفاع مقدس یک سازمان مردمی است  که در این میان گروههای جهادی بسیج نقش ارزنده و قابل تحسین ایفا کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها