در دیدار با اعضاء شورای شهر بیان شد؛

نیروهای انقلابی در رفع مشکلات مردم مسئول هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد گفت: همه بسیجیان و نیروهای انقلاب دغدغه مردم را دارند و نباید بگذاریم نا امید شوند و همه نیروهای ارزشی و انقلابی در جهت رفع مشکلات مردم مسئول هستند.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۹۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری با تشکر از همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد افرود: بسیج دغدغه خدمت به مردم را همچون شهرداری ها دارد و شهرکرد نماد استان است لذا پیگیر هستیم از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا صلی الله علیه وآله وسلم جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم و کارگروه های بسیج با مدیریت شهری شهرکرد در اجرای پروژه های عمرانی از جمله زیرگذر و روگذر میدان معلم و چهارراه آیت الله طالقانی، المان های شهری و تکمیل کمربندی جنوبی شهرکرد، آماده همکاری هستند.

سرهنگ نظری ادتامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم پروژه های شهری را با کیفیت بالا و کمترین هزینه انجام خواهد داد و تا شعاع 150 کیلومتری محرومیت زدایی و اشتغالزایی می کند.

در این جلسه رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، با تبریک هفته بسیج گفت: انسجام و یکپارچگی هرچه قدر در بین دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، مشکلات و معضلات شهری کمتر خواهد شد.

 ماشاءالله ایزدی افزود: امروز بسیج و سپاه در کنار تامین امنیت و پاسداری از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توجه به مناطق محروم، ساخت سالن‌های ورزشی، اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و نیز ساخت پایگاه‌های بسیج در مناطق فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج اذعان داشت: در خدمت مردم و برای مردم بودن افتخار ما است و امید است با همدلی و همراهی بیشتر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای شهر و شهروندان انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مردم به سپاه اعتماد دارند و این اعتماد به سپاه است که راه پیشرفت، توسعه و پیروزی را برای ایران اسلامی هموار کرده است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد افزود: مدیریت شهری در خدمت سپاه و بسیج بوده و با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی یار و یاور هم خواهن بود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد تعامل بین شهرداری و بسیج را بسیار با اهمیت دانست و گفت : ما در این راستا و در طول سال جاری همچون سنوات قبل، برنامه‌های فرهنگی زیادی را بنا به مناسبات مختلف، با همکاری سپاه و بسیج اجرا کردیم و انجام خواهیم داد.

اکبر ایازی ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی فصل مشترک همکاری شهرداری و بسیج است و مدیریت شهری با همکاری نیروهای مردمی بسیج و ظرفیت‌های این نهاد می‌تواند در حل مشکلات مردم گام‌های موثر و شایسته‌ای بردارد، مدیریت شهری قطعا از ظرفیت‌های این نهاد مردمی استفاده می‌کند و در تعریف پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و... بهره می‌برد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه هرجا تفکر بسیجی و حضور بسیج باشد، همراه با موفقیت بوده و این یک افتخار است، اظهار کرد: هفته بسیج را گرامی می داریم و خدمت همه عزیزان بسیجی تبریک عرض می‌کنم، این روز در سال ۱۳۵۸ با درایت و پیشبینی حضرت امام (ره) بسیج ۲۰ میلیونی با دستور خضرت امام راحل آغاز به کار کرد که امروز این بسیج با دستورات رهبری معظم انقلاب مسیر خود را طی می‌کند و امیدواریم این نهاد که یادگار سلحشوران دفاع مقدس است پربارتر شود.

ایمان آرش افزود: امیدواریم که بسیجیان عزیزمان با درایت و تدبیر و کسب علم و دانش قله‌های رفیع کمال، سعادت و انسانیت را با سرعت بیشتر طی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار