حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی بسیج مقاومت ناحیه عمار، بسیج را پدیده ای خواند که همچون انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب در عرصه های گوناگون نقش آفرینی کرده است .
کد خبر: ۹۳۹۶۲۲۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

حجت الاسلام احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد : هفته بسیج یادآور دلاوری های بسیجیان و حماسه سازان است . بسیج شجره طیبه ایست که همچون پدیده ای بعد از انقلاب به وجود آمده است و در عرصه های گوناگون این پدیده شگفت آور بوده است .

 

حجت الاسلام احمدی در توصیف بسیج و تشکیل آن ذکر کرد : بسیج حقیقتی است شبیه افسانه که با امکانات کم کارایی های بزرگ دارد. حقیقت به این معنا که واقعیت دارد اما کارهای بزرگی از او با امکانات کم سر می زند .

 

وی در پاسخ به نقش تفکر بسیج در پیشرفت و ارتقا جایگاه علمی کشور اظهار کرد : با توجه به مصادیق نقش بسیج را در جایگاه علمی بیان میکنم . وی در ادامه افزود: الحمدلله هر جا تفکر بسیجی ورود پیدا کرده است ، چه در عرصه های علمی و جهادی ما شاهد برکات آن بوده ایم . دانشمندان هسته ای ما با همین تفکر بسیج و توکل به خدا ناممکن را ممکن کردند و کشور را جز چند کشور مطرح در دنیا کردند . با از خود گذشتکی و ایثار و تلاش شبانه روزی و شعار " ما میتوانیم " موفقیت های زیادی در این عرصه کسب کردند .

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه عمار در خصوص ارائه پیشنهاد و راهکار برای تولید گفتمان نوین و هوشمند بسیجی و ترویج روحیه جهاد و مقاومت در دانشگاهها مطرح کرد : در جهت تقویت تفکر و اندیشه طرح اعتلای از سازمان بسیج ابلاغ شد و این طرح در بسیج دانشگاه اعلام شد تا تفکر بسیجی را ترویج دهند و خواسته مقام معظم رهبری تحقق یابد . ایشان از اساتید و دانشجویان خواستند تا در عرصه علم باید به سطحی برسیم که تولید علم کنیم . ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را بیاموزیم و این تفکر را در بین جامعه رواج دهیم .

 

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان ابراز کرد : نقش اساتید در علم آموزی و کسب قدرت را ، نقش تعیین کننده ای دانست .

 " .

 

مسئول دفتر نمایندگی بسیج مقاومت ناحیه عمار در پاسخ به نقش تفکر بسیج در ایجاد تمدن اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم چیست ، توضیح داد : بحث تمدن اسلامی مقدماتی و مراحلی دارد که چند مرحله آن اتفاق افتاده است از جمله تحولاتی که در منطقه با محوریت انقلاب اسلامی ایران رخ داده است . دولت هایی سر کار آمده اند که بدنبا وول استقلال واقعی هستند . ایجاد تمدن اسلامی مسئله ی دور از دسترسی نیست که ان شاء الله بزودی اتفاق می افتد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها