اسکندری با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی میان جوانان و نوجوانان هستیم،گفت:امروز یکی از مولفه هایی که می تواند کشور را به موفقیت برساند بسیجی بودن، بسیجی اندیشیدن و بسیجی رفتار کردن است که باید به عنوان یک الگو به نسل جدید معرفی شود.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۸۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آسیه اسکندری کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه در آیین گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان معارف اسلامی صدرا اراک گفت: در طول ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی بسیج‌ با حضور در صحنه های مختلف مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و هرکجاکه بسیج و تفکر بسیجی وارد شده علاوه بر شکوفایی ها و پیشرفت ها توطئه های دشمنان نیز خنثی شده است.

وی اظهار کرد: بسیج به معنای حضور در بین مردم و با مردم برای مردم کارکردن است که از ابتدای حیات با برکت بسیج این مسئله به معنای واقعی رقم خورده و این تفکر نجات بخش به برکت حضرت امام(ره) تشکیل و با هدایت های مقام معظم رهبری به اینجا رسیده است.

کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه بیان کرد: بسیج در بین مردم جایگاه با اهمیتی دارد چراکه مردم همواره بسیج را در بین خودشان و در میدان عمل دیده اند و بسیج یک فرهنگ دینی، مردمی و انقلابی است که موجب پیشرفت و حرکت شتابنده به سمت اهداف می شود.

وی با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی میان جوانان و نوجوانان هستیم،گفت:امروز یکی از مولفه هایی که می تواند کشور را به موفقیت برساند بسیجی بودن، بسیجی اندیشیدن و بسیجی رفتار کردن است که باید به عنوان یک الگو به نسل جدید معرفی شود.

اسکندری ادامه داد: خد مت به مردم در بخش های مختلف جامعه و پای کارآوردن توانمندی ها و ظرفیت های در دسترس بسیجی عملکرد محسوب می شود و امروز هرکس که برای اعتلای نظام اسلامی و حل مشکلات مردم گام برمی دارد بسیجی است.

وی گفت: امروز به برکت روحیه بسیجی و انقلابی حاکم در حوزه های علمیه طلاب به خوبی با فرهنگ بسیجی آشنا هستند و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در راستای بسیجی عمل کردن است که حوزه های علمیه در این راستا گام برمی دارند.

کارشناس فرهنگی مذهبی حوزه علمیه خاطر نشان کرد: برنامه روایتگری تبیین فرهنگ و تفکر بسیج به مناسبت هفته بسیج با حضور آقای امیدوار در دبیرستان معارف اسلامی صدرا برگزار شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات