فرمانده سپاه سلمان استان در جمع مدیران و کارمندان بسیجی؛
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جلسه ی مدیران، فرماندهان بسیجی و بسیجیان ادارات، با اشاره به اینکه هدف دشمن نابودی انقلاب بود گفت:دشمن هنوز هم ناامید نشده و ما وظیفه داریم نقاط قوت خود را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۰۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تقویت کارآمدی جهت خدمت بیشتر به مردم گفت: روحیه خدمت، تفکر بسیجی و کار فرهنگی از اولویتهای بسیج است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی از بسیجیان بعنوان افرادی که پیوسته در حال جهاد هستند یاد کرد و افزود: درست است مشکلات عدیده ای داریم و این مشکلات بخاطر دلایلی است که به آن توجه نکردیم، اما سرمان در دنیا بلند است و اگر این تفکر بسیجی حاکم نمی بود معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان نیز در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از مدیران و کارمندان بسیجی، گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده توسط بسیج کارمندان در هفته بسیج ارائه کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: مهمترین برنامه های انجام شده در هفته بسیج شامل برگزاری یادواره های شهدا در ادارات، میزهای خدمت جهادی در ادارات و مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا می باشد.

گفتنی است در این جلسه مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداختند و از مدیران و کارمندان بسیجی که فعالیتهای مؤثری در هفته بسیج داشته اند قدردانی شد.

ارسال نظرات