اهم برنامه های اجرایی پایگاه حضرت زینب (س) اسلامیه در هفته بسیج

به همت فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) از حوزه فاطمه الزهرا(س) تفت و همکاری اعضای شورا برنامه های مختلفی در هفته بسیج اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۶۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، به همت فرمانده و بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) دیدار از مبلّغ و راوی فرهنگی پایگاه حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلی محبوبی انجام گردید.
در این دیدار، فرمانده پایگاه حضرت زینب با تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج گزارشی از اقدامات این پایگاه در سال گذشته در ابعاد مختلف ارایه نمود.
در ادامه حجه الاسلام محبوبی نیز ضمن قدردانی وتشکر از پایگاه حضرت زینب و تبریک هفته بسیج با بیان مطالبی در وصف بسیج و دلاور مردی‌های بسیجیان در دفاع مقدس، امنیت جامعه، سلامت محله، طرح حاج قاسم سلیمانی و مباحث سیاسی حضور بسیجیان در این عرصه‌ها را مایه مباحات و افتخار ایران اسلامی دانست.

اهم برنامه های اجرایی پایگاه حضرت زینب (س) در هفته بسیج

بمناسبت هفته مبارک بسیج و در راستای تقویت، توسعه وجذب آحاد مردم به بسیج فرمانده و نیروی انسانی پایگاه حضرت زینب با حضور در مدرسه وصحبت با مدیران و معلمین این آموزشگاه روند جذب دانش آموزان را به بسیج پیگیری نموده و در ادامه قول مساعد دوجانبه تعامل و همکاری بسیج با کادر مدرسه در زمینه‌های فرهنگی، آموزش، علمی و اردویی داده شد.

اهم برنامه های اجرایی پایگاه حضرت زینب (س) در هفته بسیج

بمناسبت هفته بسیج مسابقه والیبال دوستانه بین تیم‌های والیبال بانوان شهر تفت و پایگاه خواهران حضرت زینب (س) اسلامیه در سالن ورزشی شهدای اسلامیه برگزار گردید.

اهم برنامه های اجرایی پایگاه حضرت زینب (س) در هفته بسیج

بمناسبت هفته مبارک بسیج مسابقه بومی محلی بین دختران نوجوان ونونهال بسیجی دررشته‌های طناب کشی، لی لی، حلقه، تعادل وسرعت، میله و.. در مجموعه ورزشی شهدای اسلامیه به همّت تربیت بدنی پایگاه حضرت زینب (س) و مهد کودک ساغر برگزار گردید.

در راستای تکریم و تعظیم شعایر انقلاب اسلامی و پاسداشت ونیکوداشت شهدای گرانقدر دفاع مقدس بسیج مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای روستای اسلامیه به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت زینب (س) در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج برگزار گردید.
مناسبت هفته مبارک بسیج نشست بصیرتی با موضوع مشاوره تحکیم بنیان خانواده با حضور کارشناس مسائل خانواده دکتر فلاح در محل قدمگاه علی ابن موسی الرضا اسلامیه، بامشارکت و همکاری پایگاه حر اسلامیه وپایگاه حضرت زینب (س) برگزار گردید. در این نشست دکتر فلاح ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص مسائل و مشکلات خانواده در جامعه کنونی و چگونگی تعامل و گذشت زوجین در بحران‌های خانوادگی مطالبی را ایراد نمود.
ارسال نظرات