ارتقای رتبه ستاد استان اردبیل از ۲۹ به سوم کشوری

احیای امر به معروف در جامعه موجب صیانت از ارزش هاست

استاندار اردبیل گفت: احیای امر به معروف در جامعه موجب صیانت از ارزش‌های دینی و اخلاقی در برابر هجمه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۹۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

احیای امر به معروف در جامعه موجب صیانت از ارزش هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: برای رشد و ارتقای جامعه به لحاظ اخلاقی و فکری و حفظ ارزش‌های بزرگ لازم است فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود.
او بیان کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای تغییر مفاهیم زندگی در اذهان جوانان، ایجاد تشکل‌های ساختارمند برای حفظ مفاهیم ارزشمند دینی و ملی خود از این هجمه‌ها ضروری است.
استاندار اردبیل افزود: با اینکه دشمنان از تلاش‌های خود برای از بین بردن و تغییر مفاهیم و ارزش‌های ما نتیجه‌ای نمی‌گیرند، ولی همواره باید با اقدامات و برنامه‌های خود جوانان را از این هجمه محافظت کنیم.
عاملی فعالیت در خصوص امر به معروف در جامعه را کار فرهنگی بزرگ دانست و بر همکاری مسوولان و افراد دلسوز با این حوزه تاکید کرد.

ارتقای رتبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از ۲۹ به سوم کشوری
حجت الاسلام میرعباس زاده، مسوول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز با اشاره به تلاش بی چشمداشت اعضای این ستاد از ارتقای رتبه استان از ۲۹ به سوم کشوری خبر داد.
او بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای امر به معروف در این ستاد انجام گرفته که تشکیل گروه یاوران معروف و شورای امر به معروف دستگاه‌های اجرایی از جمله آن است.

احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و باید آحاد مردم در این امر مشارکت جدی داشته باشند.
۱۴۰۰ گروه جهادی تخصصی امر به‌معروف در کشور فعالیت دارند
مدیرکل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۱۴۰۰گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور فعالیت دارد.

ارسال نظرات