فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام ایلام:
روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری داشتند و نه تنها در جبهه رزم بلکه در تبلیغ دینی و روحیه دادن به نیروها هم نقش کلیدی داشتند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۵۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار “جمال شاکرمی ”،فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام گفت:ایلام قبل از شروع جنگ درگیر شد و بهترین عزیزانمان در همان اوایل جنگ جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند تا دشمنان از رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

وی اظهار کرد:عشایر درگوشه و کنار این استان با مدیریت آیت الله حیدری وجمعی دیگر از روحانیون به مقابله با دشمن تا دندان مسلح پرداختند وتحولات دشمن را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام ایلام بیان کرد: جای جای استان شاهد وقوع جنگ بودیم با وجود این همه حملات مردم استان ایلام شهر و دیارشان را ترک نکردند و دشمن در مقابل اراده پولادین آنان زانو زد.

سردار شاکرمی گفت:حماسه های زیادی در استان ایلام در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوست که مصداق و تایید کننده این امر شهدای زیادی است که استان ایلام تقدیم انقلاب کرد.

وی با اشاره به دیدار اعضای کنگره شهدا با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب چشمه های از نقاط نورانی مردم استان ایلام را روشن خواهد کرد.

ارسال نظرات