ساری-فرمانده سپاه نوشهرگفت:نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۲۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،بمناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش سرهنگ پاسدار مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان نوشهر بهمراه حجت الاسلام والمسلمین اسدالله پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه  با فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده است

فرمانده سپاه نوشهر در این دیدار،ضمن تبریک و گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای نیرویر دریایی گفت: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی و خدمات دانشگاه دریایی امام (ره) که قدمگاه فرمانده معظم کل قوا است ، خدمات برجسته ای است.

سرهنگ ابراهیم پور با اشاره به همکاری‌های مشترک بین مجموعه سپاه و ارتش خصوصا برگزاری نمایشگاه علمی فناوری اخیر در هفته بسیج، ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت‌های علمی پژوهش و پشتیبانی‌های این دانشگاه و همچنین نخبگان علمی بسیج در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و جهاد علمی که مدنظر مقام معظم رهبری است بتوانیم استفاده مؤثر ببریم.

نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده است

امیر سرتیپ دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه دریایی ارتش هم در این دیدار ضمن تریک هفته بسیج از آمادگی این دانشگاه در همکاری بیشتر با مجموعه سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها بویژه در حوزه‌های علمی پژوهشی خبر داد.

در پایان این دیدار، لوح سپاس سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و همچنین لوح تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر به امیر مصدری تقدیم شد.

نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها