جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگانّ:

امروز سرزمین جهاد ما ذهن و قلب مردم است

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان جهاد تبیین را وظیفه سپاه و بسیج دانست و گفت: امروز سرزمین جهاد ما ذهن و قلب مردم است.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۳۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

سردار هدایت الله امیری در مراسم تکریم و معارفه جانشین بسیج سپاه ناحیه مقاومت بندرخمیر افزود: 
در این شرایط باید در کنار هم با روحیه جهادی و با امید آفرینی جامعه را نسبت به آینده روشن انقلاب امیدوارتر کنیم ؛ چرا که دشمن می خواهد با ایجاد احساس فقر و بزرگنمایی مشکلات انقلاب و دین را در درون ذهن مردم ناکار آمد جلوه دهد.
وی با بیان اینکه تحریف خطرناک تر از تحریم است- اظهار داشت: بسیج و سپاه مولود انقلاب هستند که در کنار هم فرهنگی را ارائه داده اندکه نسخه شفا بخش همه انسان ها بوده و بزودی شاهد آینده درخشان انقلاب در این دریای پرتلاطم خواهیم بود.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه قرائن نشان دهنده افول و شکست استکبار است، اظهارداشت: اکنون دشمن تلاش می کند به هر طریقی شرایط را به نفع خود رقم بزند و در این راستا با حربه تحریف، ذهن و قلب مردم ما را هدف قرار داده است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، سرگرد پاسدار «علی محمودی» به عنوان جانشین فرماندهی بسیج سپاه ناحیه مقاومت بندرخمیر منصوب و از تلاش ها و زحمات سرهنگ «شجاعی» قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار