خبرهای داغ:
اصحاب رسانه استان قم صبح امروز با حضور در منزل پدری شهید «محسن فخری زاده» با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۲۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

دیدار اصحاب رسانه با خانواده شهید فخری زاده در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام شهادت دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری زاده» اصحاب رسانه استان قم با خانواده این شهید والامقام در منزل پدری شهید دیدار کردند.

«سعید فخری زاده» برادر شهید فخری زاده در این دیدار با بیان اینکه شهید از همان نوجوانی هدف زندگی خودش را مشخص کرده بود، گفت: شهید فخری زاده برای خودش کاملا معین کرده بود که در بحث فیزیک هسته‌ای می‌خواست فعالیت کند و همیشه تاکید داشت که میخواهم باعث سربلندی ایران اسلامی در جهان شوم.

وی از ویژگی‌های بارز این شهید به ایمان، اخلاص، نیک کرداری، مردمی بودن، علمیت و مطالعه بالا اشاره کرد و افزود: از خصوصیت‌های شهید این بود که هرچقدر مقام علمی و پست شغلی ایشان بالاتر می‌رفت، تواضع و فروتنی شان دوچندان می‌شد.

«مجید فخری زاده» دیگر برادر این شهید عزیز در ادامه با اشاره به شیوه زندگانی شهید اضافه کرد: شهید فخری زاده در همه دوران زندگی خود مثل عموم مردم و کاملا عادی زندگی کرد و هیچ ویژگی خاص و ماورایی نسبت به دیگر مردم نداشت و از دهه هفتاد ایشان به صورت جدی و به معنای واقعی کلمه جهاد علمی خود را شروع کردند.

محسن فخری‌ زاده مهابادی متولد ۱ فروردین ۱۳۴۰ معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. او در حالیکه ریاست سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی را برعهده داشت، در ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/ ع. حسن گنجه

ارسال نظرات
پر بیننده ها