سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۳۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار سرتیپ پاسدار" غلامرضا سلیمانی"، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه رزمندگان وایثارگران ویژه کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: مردان و زنان جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را آفریدند تا شاهد فروپاشی دیواره‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش باشیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک تغییر کوچک نیست بلکه یک ابر تحول است که تحولات بزرگی از آن برخواسته و بر خواهد خواست که به دست امام راحل و ملت ایران و رقم خواهد خورد.

سلیمانی در ادامه گفت: تمام مردم ایلام در دوران دفاع مقدس در خطوط دفاعی و شهر و روستا در مقابل ارتش مجهز صدام با تمام توان ایستادگی کردند.

وی بااشاره به رشادت های ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: صدام از طرف ۵۰ کشور حمایت می‌شد و این در حالی است که ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و یک وجب از خاک هم دشمن ندادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ریشه های انقلاب اسلامی در مکتب عاشورا گفت: دفاع مردم ایران از طرف مکتب عاشورا درس های خود را آموخته بود و امروز امسال شهید سلیمانی از آن درس گرفتند و جبهه های مقاومت را تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در محاصره محور مقاومت دچار بحران موجودیت است و این به برکت شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای ایلام است .

سلیمانی با اشاره به فروپاشی آمریکا گفت: آمریکا در حال خارج شدن از منطقه و شکست در مقابل انقلاب اسلامی است و پایه‌های متزلزل هم پیمانان آن قدرتشان فرو خواهد ریخت.

وی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی دولت سازی را تحقق خواهد بخشید و وارد جامعه مهدویت خواهد شد و این پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی است که الگوی آن به جهان انتقال داده شده و دولت‌های مردم سالار در کنار ایران وارد تمدن سازی و پایان دادن سیطره غرب بر دنیا خواهد شد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص مشکلات مردم گفت: مشکلات ناشی از مسیر هایی است که به اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب اسلامی متصل نشدندواین امر باعث شد برخی محرومیت ها و اختلافات طبقاتی به وجود بیاید؛ همچنین حافظه تاریخی ملت ایران از کسانی که وضعیت باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شدن را فراموش نخواهد کرد و به دنبال مجازات عاملان آن هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه امروز جوانان محور هستند در کنار تجربه بزرگان گفت: در بیانیه گام دوم محور جوانان هستند و پیشکسوتان رسالت اصلی در انتقال فرهنگ اسلامی به جوانان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی امنیت جمهوری اسلامی که امنیت مردم پایه است و ایران به عنوان جزیره ثبات و آرامش در دنیا شناخته می‌شود و مردم ادامه دهنده راه شهدا هستند و در مقابل تهاجم دشمنان توانستند به پیروزی برسد و حماسه های فراوانی در سال های اخیر علی رغم تحریم های شدید داشتیم همچنین حتما شاهد تسریع در فروپاشی رژیم صهیونیستی و نظام سلطه به برکت خون شهدا خواهیم بود.

ارسال نظرات