فرماندار بندر خمیر:

همکاری بسیج اصناف بندرخمیر در تهیه وتوزیع اقلام اساسی جای قدردانی دارد

فرماندار بندرخمیر گفت: بسیجیان شهرستان‌ به ویژه بسیج اصناف در انجام موارد مربوط به بازرسی، تهیه وتوزیع اساسی اقلام و نظارت بر بازار همکاری خوبی با اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان داشته است، که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۵۶
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

میرهاشم خواستار روز چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج اصناف شهرستان بندر خمیر از همکاری بسیج اصناف در تهیه و توزیع اقلام اساسی و همچنین همکاری با ستاد تنظیم بازار شهرستان خمیر با اهدای لوحی تقدیر کرد.
وی بیان داشت: امیدواریم همراهی سپاه و بسیج باتوجه به شرایط جامعه و بازار همچنان در تمام نقاط شهرستان ادامه داشته باشد.
مسئول بسیج اصناف بندر خمیر نیز در این آیین با ارائه گزارشی از اقدام‌های بسیج اصناف در شهرستان گفت: بسیج اصناف در موضوع توزیع عادلانه کالاهای اساسی و نظارت با نهادهای متولی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان همکاری داشته است.
محمد آتش پنجه افزود: توزیع کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، شکر و مرغ در تمامی نقاط شهری و روستایی بندرخمیر در زمان کمبود برخی کالاهای اساسی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی از جمله اقدام‌های مهم بسیج اصناف در شهرستان بوده است.
وی ادامه داد: در صدد هستیم به منظور کمک به معیشت مردم در روزهای آینده مرکزی جهت توزیع اقلام و کالاهای اساسی در شهرستان بندر خمیر تشکیل و کالاهای کارخانه ها را مستقیمً به دست مصرف کننده ها برسانیم

ارسال نظرات