فرماندار بندرخمیر:

همکاری بسیج اصناف بندرخمیر در تهیه وتوزیع اقلام اساسی جای قدردانی دارد

فرماندار بندرخمیر گفت: بسیجیان شهرستان‌ به ویژه بسیج اصناف در انجام موارد مربوط به بازرسی، تهیه وتوزیع اساسی اقلام ونظارت بر بازار همکاری خوبی با اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان داشته است، که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۵۸
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

میرهاشم خواستار روز چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج اصناف شهرستان بندر خمیر از همکاری بسیج اصناف در تهیه و توزیع اقلام اساسی و همچنین همکاری با ستاد تنظیم بازار شهرستان خمیر با اهدای لوحی تقدیر کرد.
وی بیان داشت: امیدواریم همراهی سپاه و بسیج باتوجه به شرایط جامعه و بازار همچنان در تمام نقاط شهرستان ادامه داشته باشد.
مسئول بسیج اصناف بندر خمیر نیز در این آیین با ارائه گزارشی از اقدام‌های بسیج اصناف در شهرستان گفت: بسیج اصناف در موضوع توزیع عادلانه کالاهای اساسی و نظارت با نهادهای متولی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان همکاری داشته است.
محمد آتش پنجه افزود: توزیع کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، شکر و مرغ در تمامی نقاط شهری و روستایی  بندرخمیر در زمان کمبود برخی کالاهای اساسی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی از جمله اقدام‌های مهم بسیج اصناف در شهرستان بوده است.
وی ادامه داد: در صدد هستیم به منظور کمک به معیشت مردم در روزهای آینده مرکزی جهت توزیع اقلام و کالاهای اساسی در شهرستان بندر خمیر تشکیل و کالاهای کارخانه ها را مستقیمً به دست مصرف کننده ها برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار