خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) ملایر با تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه امروز گفت: با نهادینه کردن این مهم در جامعه هیچ توطئه‌ای از دشمنان نمی‌تواند برای کشور مشکل‌ساز باشد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۸۰
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

علیرضا باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزار یبسیج در ملایر اظهار داشت: هفته مبارک بسیج همراه با نام جوانمردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفّا می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگر است، گفت: انقلاب ما یک انقلاب الهی، ارزشی و معنوی بود و هدف آن حاکمیت اخلاق در جامعه بود که بسیجیان در راستای تحقق این هدف تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) ملایر خاطر نشان کرد: بسیج خدمات گسترده‌ای در عرصه‌هایمختلف و حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی دارد و همواره در ر عذصه‌ای که ورود کرده، درخشیده است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه امروز عنوان کرد: با نهادینه کردن این مهم در جامعه هیچ توطئه‌ای از دشمنان نمی‌تواند برای کشور مشکل‌ساز باشد.

باقری افزود : ۲ هزار بسیجی در قالب گشت رضویون در حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب سپاه ناحیه شهرستان ملایر در حوزه امنیت فعال هستند که در روزهای اخیر نیز نقش مهمی را در حفظ امنیت مردم ایفا کردند.

وی اضافه کرد: بسیج آمادگی دارد با تمام قوا برای عبور از موانع یاریگر دولت و سایر ارگان‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات