تبریز- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان رشید و قهرمان ایران، همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرز‌های کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۱۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار محمد پاکپور در آیین معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، با اشاره به اقدامات دشمنان در خدشه وارد کردن به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: نیروهای مرزبانی در مبارزه با عناصر مسلح ضدانقلاب شجاعانه ایستادگی کرده اند و شهادت را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند.

وی اظهارداشت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت، ایثارگری و تجارب دوران دفاع مقدس است که میراث امام خمینی (ره)، شهدا و همچنین هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و فداکاری فرزندان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سـردار سرتیپ دوم پاسدار مستعد حــصاری به عنوان جانشین فرمانده و سردار سرتیپ دوم پاسدار باقر نژاد به عنوان معاون هماهنگ کننده قـرارگاه منــطــقه‌ای عاشـورای استان‌های همجوار در تبریز معرفی شدند.

قرارگاه منطقه‌ای عاشورا که شامل استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل است از مرز‌های شمال غرب کشور حراست و حفاظت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها