استخر شنا و سالن بدنسازی شهدای غواص کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۰۸
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ مصطفی زیبایی نژاد مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین به همراه سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، سرهنگ پاسدار وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح ،سید احمد توسلی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و سرهنگ عباسی مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه فتح با حضور در محل اجرای پروژه استخر شنا و سالن بدنسازی شهدای غواص کهگیلویه و بویراحمد در جریان روند پیشرفت این مجموعه ورزشی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت؛ این مجموعه بزرگ ورزشی ۱۸۰۰ مترمربع زیر بنا دارد و روند ساخت آن از سال ۹۵ آغاز شد که ۱۱ میلیارد تومان برای آن برآورد اعتبار شده است.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود؛ این مجموعه شامل بخش های مختلف از جمله کاسه بزرگسال، کاسه کودک ،جکوزی آب سرد و گرم،  سنای تر و سنای خشک کردن همچنین سالن بدنسازی است.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه مجموعه استخر شنا و سالن بدنسازی شهدای غواص کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ابراز امیدواری کرد تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات