خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده لشگر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع):
معاون هماهنگ کده لشگر علی بن ابیطالب (ع) گفت:تا بسیج هست ،نظام جمهوری اسلامی نیز استوار است و دشمن هیچ تهدیدی را نمی‌تواند به این کشور وارد کند.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۸۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

سرهنگ مصطفی یادگاری معاون هماهنگ کننده لشگر عملیاتی امام علی بن ابی طالب (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم،ضمن گرامیداشت مقام بسیجی گفت: ان شاءلله بتوانیم از رهروان واقعی شهدای بسیجی این کشور باشیم.

وی ادامه داد:بسیج فقط مربوط به خاک این کشور نیست و آنچه که امروز در جبهه مقاومت عراق، سوریه و سایر کشور ها می‌بینیم و باعث قدرت جبهه مقاومت شده است،از بصیرت و آگاهی موجود در روحیه بسیجی نشات گرفته است.

یادگاری افزود:بسیج یک مکتب فکری برای زندگی اجتماعی و کارزار در این دنیا است که این کارزار، مشکلات و آشوب‌های زیادی را در بر دارد و بسیجی بودن یعنی آگاهی از رمز و راز این کارزار و آماده ساختن خود برای دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات.

وی خاطرنشان کرد:همانطور که در فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی دیدیم که این آگاهی و روحیه بسیجی بود که مقابل این فتنه‌ها ایستاد.

یادگاری تصریح کرد:بسیجی برای کشور دل می‌سوزاند و برای آبادانی و استقلال کشور تلاش می‌کند و تا آخرین قطره خون خود؛ در این میدان می‌ماند.

وی افزود:همانطور که دیدیم بسیجی درهمه اقشار و شهر‌ها وجود دارد؛ از شهید دستغیب اصفهانی گرفته تا شهیدان باکری، زین الدین، صیاد شیرازی، بابایی، رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن‌ها و شهید فخری زاده،
این‌ها بسیجی‌هایی بودند که ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و از آن الهام بگیریم و الگوی ما در خدمت به این کشور و نظام باشد.

معاون هماهنگ کده لشگر علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد:تا بسیج هست ،نظام جمهوری اسلامی نیز استوار است و دشمن هیچ تهدیدی را نمی‌تواند به این کشور وارد کند.

وی تصریح کرد:بسیجیان واقعی مرز و بوم  که شاید پرونده ندارند و به دنبال منافع نیستند لیکن گوش، دل و چشمشان به مقام معظم رهبری است و جهادی کار و زندگی می‌کنند و به نوعی به این کشور خدمت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها