خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور:

زیرساخت های حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد/ گام دوم انقلاب نقشه راه کنشگران فضای مجازی

آل داوود با اشاره به ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۳۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

زیرساخت های حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد/ گام دوم انقلاب نقشه راه کنشگران فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید علیرضا آل داوود مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور عصر امروز در گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه سواد رسانه در استان گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کردند.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما به شمار می رود و باید آن را به عنوان نقشه راه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آل داوود متذکر شد: وقتی از نقشه راه ما در فضای مجازی بی خبر باشیم کنشگری به جایی نمی رسد و نقشه راه ما در فضای مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول بیان کرد: رهبر انقلاب می فرماید اگر رهبر کشور نبودم شغلی در کشور انتخاب می کردم در فضای مجازی بود و لذا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کرده است.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه ۲۲ سال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است، ابراز داشت: زیرساخت حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری نخستین گام ناامیدسازی را در جامعه را در گام دوم خبرهای جعلی عنوان کردند و اخبار جعلی می تواند حکمرانی را از مدیران یک کشور بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها