نشست ستاد قرارگاه امنیت غذایی استان سیستان و بلوچستان

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان با حضور رئیس، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته، نمایندگان سپاه، صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی در محل سازمان جهادکشاورزی استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۴۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: تشکیل و راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی، بمنظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی در اولویت کاری وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

محمد علی نیکبخت تأکید کرد: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی فرصت مناسبی برای پاسخگویی بخش های مختلف به مشکلات تولید، تأمین، توزیع و نظارت و نیز اقدام مناسبی جهت رفع به موقع موانع و محدودیت ها می باشد.

وی تصریح کرد: رفع موانع تولید، رصد و کنترل قیمت محصولات کشاورزی و تأمین نهاده‌ها و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مهمترین هدف بخش کشاورزی است و نقشی مهمی در معیشت مردم دارد که توسط این قرارگاه به صورت روزانه و با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نیکبخت اظهار داشت: کنترل ضایعات تولید و تغییر الگوی مصرف مواد غذایی می‌تواند نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی و کنترل کمبود مواد غذایی داشته باشد.

ارسال نظرات