خبرهای داغ:

ابزار شایعه یکی از راهبرد‌های دشمنان در ایجاد ناامنی کشور

شاهرود_مسئول سیاسی سپاه شاهرود با اشاره به حادثه رخ داده در نقطه صفر مرزی در هیرمند سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد شایعه، به نفع خود بهره برداری کند و باید مراقب باشیم در دام دشمن اسیر نشویم.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۴۹
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

ابزار شایعه یکی از راهبرد‌های دشمنان در ایجاد ناامنی کشورمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اتفاقات رخ داده در نقطه صفر مرزی کشورمان با افغانستان و شایعات رخ داده در این خصوص اظهار کرد: یکی از ابزاری که دشمن در جنگ نرم استفاده می‌کند شایعه است و بازار شایعات در دست دشمن است و کسانی که از اخبار مطلع نیستند و به منابع اصلی مراجعه نمی‌کنند به عنوان سرباز دشمن در این بازار عمل می‌کنند و خود خبر ندارند.
معاونت سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: موضوعات بسیاری در خصوص تصرف پاسگاه و درگیری‌های گسترده منتشر شد که شایعی بیش نبود.
او با بیان اینکه در سال ۱۳۸۲ دیوار حائل در این نقطه صفر مرزی کشیده شده است، افزود: نقطه مرزی ما راس القعر رودخانه است و بین رودخانه و دیوار حائل، زمین کشاورزی است و ولایت نیمروز افغانستان تصورشان این بوده که دیوار نقطه صفر مرزی است و اطلاع نداشتند.
فرهنگ دوست ادامه داد: به خاطر این موضوع درگیری روز گذشته ایجاد می‌شود که البته با مذاکرات انجام شده مسئله پایان یافت و با توجیه مسئولین این ولایت افغانستان در اشتباه نقطه صفر مرزی، این مشکل حل و فصل شد.
او با تاکید بر اینکه این موضوع بازار شایعه برای دشمن را ایجاد کرد تا سو استفاده کند، گفت: باید مراقب باشیم که اسیر شایعه نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها