خبرهای داغ:
نهاوند-نخاله‌های ساختمانی و صنعتی این روزها به یکی از دغدغه‌های مهم مردم نهاوند تبدیل شده و در برخی مناطق از جمله ورودی‌های بام نهاوند و جاده گردشگری دهبوره راه به تدریج به محاصره نخاله‌های ساختمانی درآمده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۱۵
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخاله‌های ساختمانی و صنعتی نیز این روزها به یکی از دغدغه‌های مهم مردم نهاوند تبدیل شده چراکه در برخی مناطق از جمله ورودی‌های بام نهاوند و جاده گردشگری دهبوره راه به تدریج به محاصره نخاله‌های ساختمانی درآمده است.

پروژه بام نهاوند یا ۱۴میلیارد تومان هزینه در دوره شورای پنجم برای ساماندهی بام نهاوند متاسفانه در شرایطی که قرار بود زیرساختی برای توسعه و تقویت گردشگری و اقتصادی شهر نهاوند باشد، در محاصره حجم انبوه نخاله‌های ساختمانی رها و فراموش شده است.

این پروژه ۱۴ میلیاردی که می‌توانست استارت پروژه‌ها و اقدامات چند میلیاردی در حوزه گردشگری شهرستان باشد و سهم قابل توجهی از اشتغال را هم پاسخگو و تامین کند، توسط شورای ششم مورد بی اعتنایی قرار گرفته است.

شورای ششم با وجود اینکه نسبت به حفظ داشته‌هایی که هزینه و اعتبار آن از جیب مردم و شهروندان تامین شده است، تاکنون وظیفه امانت داری را ادا نکرده است و با وجود وعده‌هایش در ورود بخش خصوصی و فعال شدن سرمایه‌گذاری در این موقعیت بالفعل،  عاجز و ناتوان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات