خبرهای داغ:
سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه حضرت معصومه (س) سرخه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۲۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف کسب آگاهی از نحوه عملکرد و فعالیت واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی؛ جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه همراه با جمعی دیگر از مسئولین از واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه حضرت معصومه (س) به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان بازدید کردند.

در ابتدای نوروز دامغان مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه دخترانه، در خصوص چگونگی حضور دانش آموزان در آموزشگاه، فعالیت و عملکرد واحد بسیج به نکاتی اشاره کرد.

همچنین سروان فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان؛ هدف از این دیدار را برنامه ریزی بسیج دانش آموزی در قالب کارگاه های آموزشی مدون و مطلوب برای دانش آموزان و یا والدین آنان  دانسته و خواستار تشکیل حلقات صالحین آموزشگاه ویژه دانش آموزان در پایه های مختلف شد.

در ادامه سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه، با اشاره به شرایط فعلی جامعه و حضور دانش آموزان و والدین آنان در فضای مجازی، خواستار برنامه ریزی صحیح برای هدایت آنان در استفاده بهینه از فضای مجازی شد.

سپس گلعلی زاده معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان، بر تشکیل حلقات تربیتی صالحین برای فرهنگیان تاکید و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

در پایان این دیدار حکم مسئولیت فرمانده واحد به همراه هدیه معنوی (سنگ حرم مطهر و تربت امام حسین (ع)) اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها