خبرهای داغ:
بهار-فرمانده سپاه بهار گفت: در زمینه اقتصادی مقام معظم رهبری راه را برای ما مشخص کرده‌اند که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مردم پایه و حمایت از تولید داخل است که با تحقق این مهم نتایج خوبی را در آینده رقم خواهیم زد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۳۴
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه‌ای در جمع بسیجیان با بیان اینکه تمام فعالیت بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: در اوایل انقلاب اسلامی و پس از رهنمود‌های حضرت امام (ره) تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در اولویت اقدام مسئولین وقت جمهوری اسلامی قرار گرفت و همین بسیجیان بودند که به فرمان امام (ره) در جبهه‌های نبرد حق علیه باطق مردانه ایستادند و از خود رشادت‌های بسیار نشان دادند.

وی با بیان اینکه در سال ۵۷ حضرت امام (ره) فرمود ما باید بسیج ۲۰ میلیونی داشته باشیم، گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز می‌فرماید ما باید بسیج ده‌ها میلیونی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: ما در ۱۰ علم مهم جهان از قبیل هوش مصنوعی، صنعت هسته‌ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و... به برکت خون شهدای هسته‌ای سرآمد هستیم و جزء ۲۰ کشور برتر دنیا قرار داریم.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی مقام معظم رهبری راه را برای ما مشخص کرده‌اند که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مردم پایه و حمایت از تولید داخل است که با تحقق این مهم، در این زمینه نتایج خوبی را در آینده رقم خواهیم زد.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و فعال شهرستان بهار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات